Formulář byl vyroben v aplikaci formees.com
Online nástroj na tvorbu formulářů

REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ NA KONFERENCI

Festival projektového řízení 2013

REGISTRACE NA FESTIVAL JE JIŽ UZAVŘENA

Děkujeme za pochopení

 

Přehlídka představí vrcholnou formu setkání profesních organizací a profesionálních manažerů v oblasti projektového řízení, manažerů informačních a komunikačních technologií, řídících pracovníků a majitelů vzdělávacích, konzultačních a personálních společností a manažerů aktivně realizujících profesionální řízení projektů napříč celou podnikatelskou sférou za účelem autonomního rozvoje a propagace projektového řízení v České republice.Výměna zkušeností, diskuzí nad aktuálními trendy, navazování spolupráce, vytváření nových sítí v oblasti projektového řízení. Průřezová a nezávislá přehlídka projektového řízení orientovaná na trendy, praxi a trénink v oblastech metodik, strategie, praktických postupů, kompetencí a znalostí se uskuteční ve dnech 21.-22. listopadu 2013 v auditoriu Centra současného umění DOX, Poupětova 1, Praha 7.


Pořadatel: Economia, a.s.; www.economia.cz; člen European Business Press 

Identifikace účastníka

Titul před:

Jméno:

Příjmení:

Titul za:

Pracovní funkce:

Telefon:

Mobil:

E-mail:

Identifikace společnosti / organizace

Firma:

IČ:

DIČ:

Poštovní adresa společnosti / organizace

Ulice:

Město:

PSČ:

Stát:

Fakturační adresa je totožná s poštovní adresou

Fakturační adresa společnosti / organizace

Ulice:

Město:

Stát:

PSČ:

Poznámka

Na jaký e-mail máme poslat potvrzení o přijetí registrace?

E-mail:

Obchodní podmínky

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Zaškrtnutím tohoto pole vyjadřujete svůj souhlas s Obchodními podmínkami.

Pokud s nimi nesouhlasíte, nepokračujte:

Odesláním formuláře udělujete společnosti Economia, a. s., IČ: 28191226 se sídlem Pernerova 47, 180 07 Praha 8, jako Správci osobních údajů, souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., v platném znění v rozsahu Vámi vyplněných údajů včetně rodného čísla, a to pro účel marketingových činností, zejména pro zasílání nabídek produktů a služeb správce a třetích subjektů, nabídek účasti na marketingových soutěžích, výzkumech a anketách a to i elektronicky. Souhlas je udělen na dobu neurčitou. Při zpracování osobních údajů může správce použít zpracovatelů.

 

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Informace o konferenci:

Konference: Festival projektového řízení 2013 / Datum: 21. - 22. listopadu 2013

Místo: Centrum současného umění DOX Praha, Poupětova 1, Praha 7, www.dox.cz 

Registrace na

konferenci v plném

rozsahu

Konferenční poplatek za účastníka po celou dobu konání konference činí 3.899,- Kč 

Sleva 20% pro členy profesních organizací (Česká komora PMI, Společnost pro projektové řízení, Komora Projektových Manažerů, Svaz průmyslu a dopravy ČR) a pro profesní zástupce vzdělávacích nebo státních organizací a zástupce partnerů konference.

Early Birds Výhoda 300,-Kč z registr. poplatku pro ty, jejichž platba bude připsána na účet do 21.11.03 od doručení faktury.

Cenově zvýhodněná

registrace

v plném rozsahu

 

Cenově zvýhodněný konferenční poplatek za účastníka

po celou dobu konání konference činí 3.119,- Kč

 

Uplatňuji 20% slevu jako člen profesní sféry:

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky


Registrační podmínky


1. Vyplňte prosím registrační formulář specifikující charakter a rozsah Vaší účasti, Vaše osobní údaje a údaje o Vaší firmě

2. Po doručení Vaší registrace obdržíte e-mailem automatické ZÁVAZNÉ potvrzení, že systém Vaši registraci zaevidoval.Tímto okamžikem se registrace pro účastníka stává ZÁVAZNOU.

3. Pokud jste platícím účastníkem, přijde Vám následně v horizontu několika dnů od Pořadatele e- mailem zálohová faktura. 

4. Účastnický poplatek musí být uhrazen do data stanoveného v zálohové faktuře. Částka účastnického poplatku je fakturována v Kč. Při platbě v jiné měně je přepočtena dle denního aktuálního kurzu.

5. Při neúčasti na konferenci bez písemného zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny.

6. V případě registrace zaslané 3 dny a méně před konáním konference je třeba prokázat úhradu účastnického poplatku předložením písemného potvrzení o provedení úhrady u registračního pultu na konferenci.

7. Účastnický poplatek se hradí bankovním převodem. V akutním případě u registrací zaslaných 3 dny a méně před konáním konference je možné úhradu provést též u registračního pultu na konferenci, ale jen po předchozí telefonické domluvě.

8. Po obdržení Vaší platby Vám poštou zašleme daňový doklad.

9. Registrovaný účastník (dále jen „účastník“) ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. souhlasí s tím, aby organizátor, krom obecného zpracování osobních údajů nezbytného k zajištění účasti na konferenci, poskytnul identifikační osobní údaje uvedené v registračním formuláři třetím osobám, tj. subjektům spolupracujícím se společností Economia, a.s. (organizátorem) jako jsou partneři konference, mediální partneři, spoluorganizátoři a zasílatelské agentury. Účastník současně uděluje souhlas se zpracováním předmětných osobních údajů právě uvedenými osobami na dobu dvou let za účelem marketingu. Účastník prohlašuje, že mu jsou známa jeho práva v oblasti ochrany osobních údajů, jak je zakotvuje zejména § 11, § 12 a § 21 zákona č. 101/2000 Sb.

10. Dostavte se prosím na konferenci v dostatečném předstihu před zahájením programu (čas specifikovaný v programu pro registraci účastníků). U registračního pultu obdržíte konferenční visačku, případně další materiály.

 

Storno podmínky:


Účastníci mohou zrušit registraci pouze písemně.

Při zrušení registrace do 10ti dnů před konáním konference včetně se žádné storno poplatky neplatí, po tomto termínu bude účtován poplatek ve výši 25 % ceny. Pokud dojde ke zrušení registrace až v den před konáním konference nebo v den jejího konání nejméně 1 hodinu před začátkem konference, bude účtován storno poplatek ve výši 50 % ceny.

Při zrušení registrace později než 1 hodinu před začátkem konference nebo při neúčasti na konferenci bez zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny.

 

Konferenční vložné zahrnuje:


Konferenční materiály

Stravování a občerstvení specifikované v programu konference

 

Konferenční vložné nezahrnuje:


Případné náklady na parkování či ubytování v hotelu

 

Uvedené ceny jsou bez 21% DPH.

Registrujte se na workshopy. (Vyberte si workshopy zároveň s registrací na konferenci)

První workshop

Druhý workshop

Workshopy proběhnou interaktivním způsobem s prezentací nových poznatků, ukázkou experimentů a příkladů z praxe.

Konkrétní rozsah je vymezen garantovanou dobou.

Konferenční vložné obsahuje plnohodnotnou účast na odborné konferenci i slavnostním galavečeru

Více

Konferenční vložné obsahuje:


Účast na odborném festivalu po oba dva dny

 

Účast na slavnostním večerním programu

(Slavnostní vyhlášení vítězů soutěže, Kulturní program, Raut)

 

Konferenční materiály

 

Stravování a občerstvení specifikované v programu festivalu

Bookmark and Share

Na festivalu navštívím

zdarma aktuální expozice

v DOX

 

Více o výstavách

RELAXUJTE V EXPOZICÍCH DOX


Pro ty z Vás, kteří máte v plánu využít návštěvu DOXu také kulturně, nabízíme všem účastníkům možnost navštívit aktuální expozice zdarma Kde domov můj?Volker Marz - Laughing Windows nebo výstavu Filipa Turka - Přídělový systém.

O slevě

Early Birds slevu ve výši 300 Kč je možné odečíst pouze ze základního registračního poplatku v případě, že zálohová faktura bude uhrazena včas do 21. listopadu 2013 na účet pořadatele.

Slevy nelze kombinovat