Obchodní podmínky
Registrační podmínky
1. Vyplňte prosím registrační formulář specifikující charakter a rozsah Vaší účasti, Vaše osobní údaje a údaje o Vaší firmě
2. Po doručení Vaší registrace obdržíte e-mailem automatické ZÁVAZNÉ potvrzení, že systém Vaši registraci zaevidoval.Tímto okamžikem se registrace pro účastníka stává ZÁVAZNOU.
3. Pokud jste platícím účastníkem, přijde Vám následně v horizontu několika dnů od Pořadatele e- mailem zálohová faktura.
4. Účastnický poplatek musí být uhrazen do data stanoveného v zálohové faktuře. Částka účastnického poplatku je fakturována v Kč. Při platbě v jiné měně je přepočtena dle denního aktuálního kurzu.
5. Při neúčasti na konferenci bez písemného zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny.
6. V případě registrace zaslané 3 dny a méně před konáním konference je třeba prokázat úhradu účastnického poplatku předložením písemného potvrzení o provedení úhrady u registračního pultu na konferenci.
7. Účastnický poplatek se hradí bankovním převodem. V akutním případě u registrací zaslaných 3 dny a méně před konáním konference je možné úhradu provést též u registračního pultu na konferenci, ale jen po předchozí telefonické domluvě.
8. Po obdržení Vaší platby Vám poštou zašleme daňový doklad.
9. Registrovaný účastník (dále jen „účastník“) ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. souhlasí s tím, aby organizátor, krom obecného zpracování osobních údajů nezbytného k zajištění účasti na konferenci, poskytnul identifikační osobní údaje uvedené v registračním formuláři třetím osobám, tj. subjektům spolupracujícím se společností Economia, a.s. (organizátorem) jako jsou partneři konference, mediální partneři, spoluorganizátoři a zasílatelské agentury. Účastník současně uděluje souhlas se zpracováním předmětných osobních údajů právě uvedenými osobami na dobu dvou let za účelem marketingu. Účastník prohlašuje, že mu jsou známa jeho práva v oblasti ochrany osobních údajů, jak je zakotvuje zejména § 11, § 12 a § 21 zákona č. 101/2000 Sb.
10. Dostavte se prosím na konferenci v dostatečném předstihu před zahájením programu (čas specifikovaný v programu pro registraci účastníků). U registračního pultu obdržíte konferenční visačku, případně další materiály.
Storno podmínky:
Účastníci mohou zrušit registraci pouze písemně.
Při zrušení registrace do 10ti dnů před konáním konference včetně se žádné storno poplatky neplatí, po tomto termínu bude účtován poplatek ve výši 25 % ceny. Pokud dojde ke zrušení registrace až v den před konáním konference nebo v den jejího konání nejméně 1 hodinu před začátkem konference, bude účtován storno poplatek ve výši 50 % ceny.
Při zrušení registrace později než 1 hodinu před začátkem konference nebo při neúčasti na konferenci bez zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny.
Konferenční vložné zahrnuje:
Konferenční materiály
Stravování a občerstvení specifikované v programu konference
Konferenční vložné nezahrnuje:
Případné náklady na parkování či ubytování v hotelu